Search

Čím motivujete své lidi ve firmě?

Doba se mění, mění se pracovní motivace lidí a mnozí šéfové mladou generaci zatracují, že je k ničemu. Anebo jí nerozumí?

Ptala jsem se nedávno jednoho svého člověka ve firmě, jakou mzdu by musel někdo jiný nabídnout, aby od nás odešel.

Odpověděla mi: „Kdyby mě chtěl někdo přetáhnout na peníze, i kdyby to bylo 10 milionů měsíčně, tak mně to bude připadat „vtipné“ nebo jinak nereálné, protože já bych neprodala něco, co je velký kus smyslu mého života, to bych musela být blázen, a to by vtipné bylo…“

 

Lidé hledají smysl v práci. A dáváme jim ho nebo hledáme jen pracovníky, které zaplatíme?

Současná doba je o obojím. Nicméně ten první důvod má větší sílu. To, co má smysl, má i sílu akce a záměru.

Lidé se posunují ve svém hledání smyslu v práci, což tvoří jejich motivaci. Jak se posunují šéfové? Dokážou tohle uchopit, „slyšet“ a rozdmýchat oheň radosti a touhy uvnitř své firmy, který přinese úspěch?

 

 

Irena Vrbová

 

 

Sdílejte

Další příspěvky

V čem je ten problém?

„Já nechápu, v čem pořád vidíš problém,“ přišlo mi do zprávy tři dny před jedním velkým setkáním, které jsem pomáhala organizovat.

Životní kyvadlo

Dnes mám takový zařizovací den. Ráno rychle do Kauflandu pro Ferdu, kterého hodím večer na znak. Tak říkám procesu v

,,Zůstaň zlatej“

Citát patřící čtrnáctiletému chlapci jménem Ponyboy z knihy The outsiders(1970). Ponyboy se dá popsat hodně způsoby. Chlapec, co vyrůstá bez rodičů,